Letöltés
RENDELÈS
A csomagot a Magyar Posta Zrt., üzleti csomag szolgáltatással adjuk postára. A házhoz szállítás mellett a csomag címezhető Posta Pontra, Csomagautomatába, Postára is.
A rendelès leadásakor kèrjük pontosan adja meg a szállítási címet ès elèrhetősègeit a zökkenőmentes szállítás èrdekèben!
További információt az alábbi linken olvashat:
https://www.posta.hu/kuldemeny_kuldese/mpl_uzleti_csomag
RENDELÈS VISSZAIGAZOLÁS
A Felhasználó által elküldött ajánlat megérkezését a Szolgáltató késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat (számlázási és szállítási információk), a rendelés azonosítóját, a rendelés dátumát a megrendelt termékek felsorolását, mennyiségét, a termék árát, szállítási költséget és a fizetendő végösszeget. Szolgáltató fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag Felhasználóval történő egyeztetést követően kerülhet sor.
Ha a Felhasználó a rendelését már elküldte a Szolgáltató részére és hibát észlel a visszaigazoló e-mailben szereplő adatokban, azt 1 napon belül jeleznie kell a Szolgáltató felé, a nem kívánt rendelések teljesítésének elkerülése érdekében.
A felhasználó mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg Szolgáltatótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.
E visszaigazoló e-mail Szolgáltató részéről a Vásárló által tett ajánlat elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre Szolgáltató és a Felhasználó között.
A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.
FIZETÈS
A fizetés kizárólag előre utalással történhet. A megrendelt áru kézbesítését a rendelés ellenértékének bankszámlánkra történő megérkezését követő munkanapon indítja a Szolgáltató.
Addig ne indítsanak banki átutalást, amíg emailben vagy telefonon nem egyeztettük Önökkel!
Kérjük, hogy – az egyeztetést követően – az átutalást 5 munkanapon belül teljesítse. Ezen idő elteltével a megrendelt áru rendelkezésre állását nem tudjuk garantálni.
A banki átutaláshoz szükséges adatok az alábbiak:
Kedvezményezett neve: Soós Dóra
Számlavezető pénzintézet: OTP Bank
Bankszámlaszám: 11738008-21458264
Az átutalásánál a megjegyzés rovatban tüntesse fel a megrendelés azonosító számát, amelyet a rendelést visszaigazoló emailben talál!
SZÁMLA
A Szolgáltató a megrendelt termékekről a vásárló részére, a kifizetés igazolására, számlát állít ki. A kiszállított áru számláját a csomagban találja, amely tartalmazza az esetleges szállítási és csomagolási költségeket is – amennyiben erről a vásárlási folyamat során külön tájékoztattuk.
KISZÁLLÍTÁS
A termékek házhozszállítását a Magyar Posta Zrt. vègzi, a rendelès MPL üzleti csomagkènt kerül feladásra.
A csomag a házhoz szállítás mellett címezhető Posta Pontra, Csomagautomatába, Postára is. További információt az alábbi linken olvashat:
https://www.posta.hu/kuldemeny_kuldese/mpl_uzleti_csomag
A kèzbesítès a Magyar Posta Zrt. üzleti csomag fuvarozás szolgáltatás ÁSZF szerint törtènik.
„A Posta a csomagok kézbesítését munkanapokon 08.00 és 17.00 óra között – a címzett első kézbesítési kísérletet követő eltérő rendelkezése hiányában – kétszer kísérli meg.
2) Az első kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén, amennyiben a feladó a kísérőokiraton, illetve címiraton a csomag küldemény kézbesítési címe mellett megadja a címzett telefonszámát, a Posta ezen az elérhetőségen - az értesítő hátrahagyását megelőzően - megkísérli egyeztetni a másodszori kézbesítés időpontját.
3) A telefonszám hiánya, illetve az egyeztetési kísérlet sikertelensége esetén a Posta a csomag küldemény érkezéséről és a kézbesítés megkísérléséről értesítőt hagy hátra, melyen feljegyzi a kézbesítési kísérlet dátumát (hónap, nap, időpont) és azt a telefonszámot, amelyen a másodszori kézbesítés időpontját a címzett egyeztetheti. A címzett által (az értesítő alapján) kezdeményezett egyeztetés elmaradása esetén a csomag küldemény kézbesítésének másodszori kísérletére a következő munkanapon kerül sor.
4) A csomag küldemények a kézbesítési ponton a két kézbesítési kísérlet között nem vehetők át. "
https://www.posta.hu/kuldemeny_kuldese/mpl_uzleti_csomag
Személyes átvételre a Szolgáltató nem biztosít lehetőséget.
SZÁLLÍTÁSI HATÁRIDŐ
A megrendelés kiszállításának határideje a vételár számlára történő beérkezését követő 2-4 munkanap.
CSOMAG ÁTVÈTEL
Átvètelkor kèrjük győződjön meg a csomag sèrtetlensègèről! Ha a Vásárló sérülést tapasztal a csomagoláson, az átvétel során, akkor a futártól ne vegye át a terméket és küldje vissza. A csomag szállítása során felmerülő esetleges sèrülèsekèrt a Szolgáltató nem vállal felelőssèget! Amennyiben a csomagoláson található sèrülés a termèk minősègère, állapotára is negatív hatással bír, úgy a hibát lehetősèg szerint javítjuk, a termèket cserèljük -ruhacímke megléte és számla ellenében- az Általános Szerződèsi Feltètelekbe foglaltak szerint! Amennyiben az átvételkor láthatóan sérült a csomagolás, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét Szolgáltató díjmentesen biztosítja.
További információt az Általános Szerződèsi Feltètelekben talál!